1396-06-18 10:34
1406
0
43826
بازوند:

مذاکره ای برای تصدی استانداری گلستان با من نشده است/ شدیدا این انتصاب را تکذیب می کنم

استاندار لرستان گفت: تا این لحظه هیچ مقام و مسئولی چه از وزارت کشور و چه از نهاد ریاست جمهوری با بنده در رابطه با تصدی استانداری گلستان صحبت و مذاکره ای انجام نداده اند و اینجانب در جریان این انتصاب نیستم.

به گزارش گلستان ما، با توجه به انتشار اخباری مبنی بر جا به جایی و تغییرات استانداران کشور در رسانه ها در روزهای گذشته، بویژه تغییر در استانداری گلستان و آمدن هوشنگ بازوند استاندار فعلی لرستان به جای حسن صادقلو استاندار گلستان جهت صحت و سقم این جابجایی ها خبرنگار پایگاه عدالت خواهان گفتگوی کوتاهی با هوشنگ بازوند استاندار فعلی لرستان گرفته که وی در جواب گفت: تا این لحظه هیچ مقام و مسئولی چه از وزارت کشور و چه از نهاد ریاست جمهوری با بنده در رابطه با تصدی استانداری گلستان صحبت و مذاکره ای انجام نداده اند و اینجانب در جریان این انتصاب نیستم و قویا این مطالب را تکذیب می نمایم و تا این لحظه (17شهریور) هیچ مسئولی از وزارت کشور در این باره با بنده صحبت نکردند و شدیدا این انتصاب را تکذیب می کنم.

بازوند درباره اصل جابجایی هر مسئول در هر ارگان و سازمان خاطرنشان کرد: جابجایی نیاز هر سازمان و نهادی است چون هر مدیری که چهار سال در هر پست و مقام و منصبی باشد باید جابجا شود و جای خود را به یک فرد تازه نفس و کاردان بسپارد بنده از اصل موافق جابجایی هستم چرا که جابجایی یک امر طبیعی و کار خوبی است و به افراد امید می دهد و باید آن را به فال نیک گرفت.

استاندار لرستان در ادامه افزود: مدیری که چهار سال در یک سازمان انجام خدمت کرده هر چه توان و ظرفیت مدیریتی داشته را در طول این چهار سال در آن سازمان و استان گذاشته و صرف خدمت کرده و باید بعد این مدت فرد دیگری با ظرفیت جدیدی جایگزین شود تا خدمات قابل توجه ای با ورودش انجام دهد و بنده در کل با این کار(جابه جایی) مدیران در سیستم اداری کاملا موافقم و آن را قبول دارم.

دکتر بازوند در جواب این سوال خبرنگار ما که قرار است آقای خادمی در لرستان جایگزین شما شود آیا از این موضوع با خبر هستید؟ تصریح کرد: بنده این خبر را از منابع رسمی و دولتی نشنیدم و فقط از طریق رسانه ها با خبر شدم که مطمئنا گمانه زنی رسانه ای است در این باره هم با بنده از وزارت کشور هیچ گونه صحبتی انجام نداده اند. ضمن اینکه ما مسئولان همگی سربازیم و هر جایی که ما را بفرستند باید برویم و انجام وظیفه نماییم.

وی در خاتمه گفت : قطعا اگر چنین موضوعی باشد(جابه جایی ) قبل آن با ما مذاکره و هماهنگی می کنند و در هر دو مورد چه رفتن بنده از لرستان و چه استاندار شدن در گلستان هیچ گونه مذاکره و صحبتی نشده است.

ابراهیم حاتمی خبرنگار پایگاه عدالت خواهان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.